Jaką wiatrówkę do rekreacyjnego, niedzielnego postrzelania?

Wiatrówki, ASG, paintball

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Jebaniutki
Posty: 11
Rejestracja: 5 grudnia 2010, 11:40
Lokalizacja: Rzeszów

Jaką wiatrówkę do rekreacyjnego, niedzielnego postrzelania?

#1 Post autor: Jebaniutki » 5 grudnia 2010, 12:06

Witam wszystkich.
Chciałbym na wstępie zaznaczyć, iż jestem laikiem w temacie, jednakże nie będę zadawał głupich pytań typu "jaka wiatrówka do 200zł?"
Może moje pytanie też nie będzie najmądrzejsze ale "jaka wiatrówka o poprawnych parametrach możliwie tanio?"
Otóż.
Dostałem sporo czasu temu od wujka starą wiatrówkę, nie wiem o niej nic(marka, model) i często w ciepłe, słoneczne niedzielne popołudnia brałem poczciwą WSK-ę, wiatrówkę w plecak i jechałem z kolegą albo sam z dala od ludzi - w las, w pola, na ambonę i strzelałem sobie do celu. Niestety zaliczyłem że tak powiem "glebę" na motorze i wiatrówka uległa zniszczeniu gdyż miałem ją wtedy w plecaku:(
Jako że jest teraz zima, postanowiłem na spokojnie poszukać i zakupić odpowiedni sprzęt gdyż uwielbiam ten sport i był to mój swego rodzaju sposób na życie (po mszy świętej w niedzielę wracałem do domu, zjadłem coś, brałem kolegę i jechałem sobie postrzelać i pojeździć motorami).
A więc chciałbym żeby wiatrówka miała dosyć poprawne parametry, była bezpieczna w użytkowaniu no i była możliwie tania. Wiem że nie mam co liczyć że za 200zł coś kupię i jestem tego w pełni świadom. Jednakże nie dam też na pewno 1000zł.
Wiem też że wiatrówki typu Lider itp. odpadają na samym starcie. Proszę więc drogich kolegów o podanie kilku modeli, typów (możliwie dobrych i tanich) no i jeśli można jakieś przybliżone ceny.
Z góry dziękuję za pomoc.
ps. Najlepiej gdyby to była długa, łamana wiatrówka (wolę nie na CO2)

ps. czytałem że godne uwagi są salvie, iże i hatsany.
który model byście polecili? Co sądzicie o używanej wiatrówce z tych które podałem?