Dobra wiatrówka do 1000 złotych + celownik laserowy

Wiatrówki, ASG, paintball

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
gregkrak
Posty: 2
Rejestracja: 2 lipca 2011, 17:53

Dobra wiatrówka do 1000 złotych + celownik laserowy

#1 Post autor: gregkrak » 2 lipca 2011, 18:47

Witam,
Mam zamiar kupić swoją pierwszą wiatrówkę ( pistolet ) do kwoty 1000 złotych i nie wiem co wybrać gdyż jestem laikiem w tej dziedzinie.
Z tego co już wyczytałem to znaczenie ma jak największa prędkość początkową oraz lepsze pistolety są z lufą gwintowaną – możecie polecić mi jakiś model ?
Lepsza będzie napędzana CO2 czy może PCP ?

Zależy mi na jakości pistoletu do którego chciałbym dokupić celownik laserowy.
Z góry WIELKI dzięki za wszelkie porady i pomoc w wyborze !!

Awatar użytkownika
Apolinary Koniecpolski
Posty: 2180
Rejestracja: 19 lipca 2008, 11:05
Lokalizacja: Smolanka

Re: Dobra wiatrówka do 1000 złotych + celownik laserowy

#2 Post autor: Apolinary Koniecpolski » 2 lipca 2011, 20:55

Nie ma czegoś takiego jak "celownik laserowy"*, zapewne chodzilo o tzw. "laserowy wskaźnik celu".

Ten akurat w wiatrówkach jest tylko i wyłącznie wątpliwą ozdobą (wiele osób twierdzi że na wszelakim strzeladłe - może za wyjątkiem niektórych strzelb - nie ma jakiegokolwiek praktycznego zastosowania).


Prędkość początkowa jest prawie bez znaczenia w wypadku pistoletów pneumatycznych (są wyjątki - ale w nielicznych zastosowaniach).

Znaczenie może mieć (o ile masz jakieś ambicje tarczowe) skupienie i ergonomia.

Natomiast jeżeli pociąga Cię np. ciekawy wygląd, solidne wykonanie etc., to może zainteresuje Cię bardzo popularna "murka", czyli bajkał MR-654k(czy jak kto woli Иж МР-654к)?

Jeśli nadal to nie to, to warto przyjrzeć się ofercie crosmana (tak i pompowanym pokroju modelu 1377, jak i na "bombiczki" - jak choćby 2240), naprawdę ciekawi "puszkobijcy", na dodatek z możliwością założenia optyki(ew. kolimatora - jeśli tak się lubujesz w widoku świetlnej plamki na tle celu) i dostawienia kolby.