Znaleziono 126 wyników

autor: Adams
29 czerwca 2018, 14:20
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Projektujemy tłumik do shotguna
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 3876

Re: Projektujemy tłumik do shotguna

Sorry chlopaki, ze tak dlugo. Otworow jest 4 x 9, srednicy okolo 5mm. Jest jeszcze "przod" ktorego caly czas nie zdjalem. A tez bedzie mial kilka "baffli" i dlugosc ok 12cm. Kaliber 12. Jak narazie strzelalem z niej raz, i daleko jest do filmowego "pft". Powiedzialbym, ze jest na tyle cicho, ze mozn...
autor: Adams
12 maja 2018, 02:49
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Projektujemy tłumik do shotguna
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 3876

Re: Projektujemy tłumik do shotguna

Planowalem wstawic kilka zdjec jak uda mi sie rozlozyc. W poniedzialek moze bede dalej walczyl to zrobie pare.
autor: Adams
10 maja 2018, 15:34
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Projektujemy tłumik do shotguna
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 3876

Re: Projektujemy tłumik do shotguna

Nie ma przegrod, rure zdjalem. Ale nie moglem odkrecic "przodu" od rury. Nadal nie moge ;) Ale chwilowo nie mam czasu na dalsza zabawe.
autor: Adams
7 maja 2018, 14:08
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Projektujemy tłumik do shotguna
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 3876

Re: Projektujemy tłumik do shotguna

Tez sie nad tym zastanaialem, nad gwintem znaczy sie. Z drugiej strony byl prawy. Chyba napisze do hushpowera zeby sie upewnic. I tak, jest to amelinium
autor: Adams
6 maja 2018, 23:05
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Projektujemy tłumik do shotguna
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 3876

Re: Projektujemy tłumik do shotguna

Myslalem jeszcze nad wywierceniem 2 otworow z przodu pod klucz do szlifierki katowej.
https://ibb.co/nqHhin
autor: Adams
6 maja 2018, 20:49
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Projektujemy tłumik do shotguna
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 3876

Re: Projektujemy tłumik do shotguna

Sorry, ze podpinam sie pod temat. Kupilem ja ostatnio pedretti hushpower. Postanowilem go wyczyscic, ale ni cholery nie moge zdjac przedniej czesci tlumika. Mala srubke pod spodem odkrecilem. Probowalem moczyc wd40 i acetonem, podgrzewac (nad kuchenka), nawet kluczem do rur (bo i tak byly uszkodzeni...
autor: Adams
29 października 2016, 14:13
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Kto wie...
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3359

Re: Kto wie...

Jak dla mnie caly przod zamka wyglada, lufa i zerdz wygladaja na monollit. Obstawiam pistolet na kulki.

Edit. Cos takiego
Obrazek
autor: Adams
8 listopada 2015, 20:29
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 9843

Re: Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

A koniecznie ten pistolet i zaden inny? Np. AIM surplus mial niedawno Wathery GSP. Mialem przez chwile taki klubowy, jak mu nie przeszkadzalem to z wolnej reki na 25m piec przestrzelin zakrywalem 5zl. Malem tez podobny do S&W, Hammerli 208, ale znajomej bardziej lezal. Sa jakies wymagania odnosnie p...
autor: Adams
28 września 2015, 18:24
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Szybkie pytania szybkie odpowiedzi
Odpowiedzi: 1754
Odsłony: 224078

Re: Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

Mnie sie wydaje, czy ten rewolwer ma lufe spawana z dwoch? Spotkal sie ktos z czym takim kiedys?

http://www.gunbroker.com/Auction/ViewIt ... =510019149
autor: Adams
3 września 2015, 01:23
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Inny montaz do AK-47
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 6404

Re: Inny montaz do AK-47

Chodzi o montaz jak w karabinach Galatz?
Obrazek

Czy bardziej cos cos takiego: http://rsregulate.com/index.php
Obrazek
autor: Adams
16 lutego 2015, 18:15
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Kącik humoru
Odpowiedzi: 3994
Odsłony: 350201

Re: Kącik humoru

http://allegro.pl/sztucer-czarnoprochow ... 93840.html

Jest i sztucer do kompletu ze strzelba ;)
autor: Adams
7 lutego 2015, 15:22
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Kącik humoru
Odpowiedzi: 3994
Odsłony: 350201

Re: Kącik humoru

Nie wiem czy dobrze mi sie wydaje, ale chyba tam widac kominki. Dla mnie to wyglada jakby ktos doczytal replika rozdzielnego ladowania ale juz nie doczytal 1886 (czy jaka data jest w ustawie). Jakis czas temu chyba ta sama osoba wystawiala lamany sztucer, tez w podobnym stylu.
autor: Adams
6 lutego 2015, 14:43
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Kącik humoru
Odpowiedzi: 3994
Odsłony: 350201

Re: Kącik humoru

Mysle, ze tutaj to najbardziej pasuje.
Ktos wie czego dokladnie to jest "replika"? ;)
http://allegro.pl/obrzyn-12-zawny-lupar ... 84637.html
autor: Adams
23 grudnia 2014, 06:18
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Ciekawostki na aukcjach
Odpowiedzi: 396
Odsłony: 86502

Re: Ciekawostki na aukcjach

No, tez uwazam, ze lepszy niz np. ten :)

Obrazek
autor: Adams
5 grudnia 2014, 03:19
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Tak bez związku.
Odpowiedzi: 706
Odsłony: 97940

Re: Tak bez związku.

https://www.youtube.com/watch?v=1lyJ5EQhuKc

Dobrze widze ze w 6:56 na scianie wisi "Komar"? Ciekawe czy z pociskiem czy sama "wyrzutnia" ;)