Znaleziono 1924 wyniki

autor: Wesley
17 grudnia 2015, 19:33
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10399

Re: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM

Jestem "praworeczny", ale wedlug mnie nakladki sa "obureczne" :) Poszukuje innych, ot chocby cos w tym stylu: http://www.ebay.com/itm/Nill-Griffe-Smith-Wesson-Model-41-Walnut-Match-Pistol-Grips/221966485675?_trksid=p2050601.c100085.m2372&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D2014...
autor: Wesley
17 grudnia 2015, 17:42
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10399

Re: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM

http://i1234.photobucket.com/albums/ff418/gutek200kontoczek/DSC03402.jpg http://i1234.photobucket.com/albums/ff418/gutek200kontoczek/DSC03404.jpg http://i1234.photobucket.com/albums/ff418/gutek200kontoczek/DSC03405.jpg http://i1234.photobucket.com/albums/ff418/gutek200kontoczek/DSC03406.jpg http://...
autor: Wesley
17 grudnia 2015, 01:10
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Kącik humoru
Odpowiedzi: 3996
Odsłony: 384759

Re: Kącik humoru

W dzisiejszym swiecie niczego nie mozna byc pewnym. Jezdzilem dzis miedzy innymi, wymienic olej w silniku meojej Tundry i w pogawedce o broni ze znajomym dal mi taka rade, jak nie masz wyboru i wlamujacego sie typa do domu musisz poczestowac olowiem, to najlepiej definitywnie... ale tez bezwzglednie...
autor: Wesley
16 grudnia 2015, 00:29
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Strzelanie w Nevadzie
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 16547

Re: Strzelanie w Nevadzie

Jak Donald dorwie sie do wladzy, to nie wyjdzie ten numer na uchodzce w turbanie. Moj znajomy ze strzelnicy razem z kumplem w latach osiemdziesiatych dotarli z Polski do ju-siu jachtem 12-sto metrowym :mrgreen:
autor: Wesley
15 grudnia 2015, 20:20
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Kącik humoru
Odpowiedzi: 3996
Odsłony: 384759

Re: Kącik humoru

autor: Wesley
14 grudnia 2015, 04:27
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10399

Re: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM

Jest juz troche pozno I nie mam ochoty na robienie zdjec, moze w nastepnym poscie. Bylem dzis na pierwszym strzelaniu z nowego nabytku S&W Model 41. Strzelalem z dwoch luf… :D znaczy się z oryginalna 7” i kupiona oddzielnie z szna pod red dot dl. 5”. W sumie wystrzelilemm 200 szt. CCI Standard Veloc...
autor: Wesley
9 grudnia 2015, 23:27
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Tak bez związku.
Odpowiedzi: 743
Odsłony: 106907

Re: Tak bez związku.

wz.44, niezle, z pozycji stojacej i bez optyki... :)
autor: Wesley
3 grudnia 2015, 22:29
Forum: Broń palna po 1886 roku
Temat: Szybkie pytania szybkie odpowiedzi
Odpowiedzi: 1839
Odsłony: 246394

Re: Szybkie pytania szybkie odpowiedzi

Ciezko, ale dalej staram sie cos dopasowac. Wiekszym wyzwaniem w tym momencie jest znalezienie regulowanej szczerbinki. Ide w kierunku podpowiedzi Bartosa, moze cos z tego wyjdzie, ale poki co, mam wiele do ogarniecia to zostawiam ten temat w poczekalni :)
autor: Wesley
3 grudnia 2015, 22:20
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Strzelanie w Nevadzie
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 16547

Re: Strzelanie w Nevadzie

Niezle, "250 baksow" to fajny down payment :wink: A tak powazniej to nie mam pojecia jak ceny domow w Twojej okolicy maja sie do zarobkow (powiedzmy przecietnego income) bo to wiele tlumaczy.
autor: Wesley
3 grudnia 2015, 04:25
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: Strzelanie w Nevadzie
Odpowiedzi: 61
Odsłony: 16547

Re: Strzelanie w Nevadzie

Ja to czlowiek lasu jestem, jeszcze z Polski, a w Nevadzie lasy troche inne no i mozna dostac piaskiem po oczach :wink: Rubiconowi zazdroszcze mozliwosci latwiejszego realizowania swoich zamilowan bo prawo stanowe dla posiadaczy broni maja naprawde bardzo dobre. Ja to musialem zabulic troche kasy ab...
autor: Wesley
1 grudnia 2015, 00:45
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10399

Re: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM

Nic nie chca, po prostu nie kazdemu pasi.Zgadzam sie z Okruchem, chwyt od poczatku wydawal mi sie pokraczny nie pasujacy do pistoletu i dloni :) Ok, moze to kwestia gustu, nie wiem.Nie zebym narzekal, lapy mam silne i byle odrzut mnie nie zniecheci, ale jakos tak strzela sie bez przyjemnosci. Niech ...
autor: Wesley
30 listopada 2015, 20:43
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10399

Re: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM

Wesley to tak: tu wrzuci, tam wrzuci, tu pistolet, tam armata, tu buldożer, tam strzelnica (prywatna), gdzieś znów kiszone ogóry - a nas wszystkich tylko cholera trzęsie ;) :lol: :lol: :lol: . Oo, przepraszam "cannonow" nie bylo :D :wink: a wracajac do tematu to kupilem "ciezka" lufke z montazem po...
autor: Wesley
30 listopada 2015, 20:39
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10399

Re: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM

Tak, kupione na eBayu.
autor: Wesley
30 listopada 2015, 20:28
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10399

Re: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM

Mam tez i z innymi nakladkami, jak na ponizszym zdjeciu. Lezy w reku nieporownywalnie lepiej ale celnosc pozostawia wiele do zyczenia. Moze dojde do ladu z moimi tetetkami w przyszlosci, mam czas i kilka tys. naboi do treningu :) http://i1234.photobucket.com/albums/ff418/gutek200kontoczek/DSC03289.j...
autor: Wesley
30 listopada 2015, 00:44
Forum: Sprawy pozatematyczne
Temat: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 10399

Re: PRZYGODA WESLEYA ZE STRZELECTWEM SPORTOWYM

Bylem dzis na strzelnicy, nic nadzwyczajnego, strzelalem z mojej CZ-etki i TT-etki :D (nadal czekam na ciekawsze zabawki) Kolega uzyczyl mi swoich visow, niklowany niemiecki i polskiej produkcji z 39 roku. W moim odczuciu najmniej przyjemnie i najbardziej niecelnie strzelalo mi sie z TT-etki (moze t...