Fotki broni palnej

Broń współczesna

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Apolinary Koniecpolski
Posty: 2114
Rejestracja: 19 lipca 2008, 11:05
Lokalizacja: Smolanka

Re: Fotki broni palnej

#766 Post autor: Apolinary Koniecpolski » 25 lutego 2012, 21:48

Podsumowując, nic tak nie cieszy, jak seria z pepe... eee... śmierdzistrzała ;)

Obrazek
Nie chcę mieć racji, w zupełności wystarczy że Was poróżnię lub choć rozdrażnię.
W sprawie prawdy proszę zgłaszać się do walizy Obrazek

Speedy
Posty: 406
Rejestracja: 19 maja 2004, 21:34
Lokalizacja: Wawa

Re: Fotki broni palnej

#767 Post autor: Speedy » 25 lutego 2012, 23:27

Hej
maziek pisze: To jest Gerat Potsdam, spawy niemieckie...
Ej chyba nie. Z tego co wiem Potsdam Gerät był klonem Stena Mk.II - nie Mk.III.
Pozdro
Speedy

Awatar użytkownika
Okruch
Posty: 1546
Rejestracja: 20 listopada 2009, 13:33
Lokalizacja: Tarnów, Małopolska

Re: Fotki broni palnej

#768 Post autor: Okruch » 26 lutego 2012, 00:31

michalc13 pisze:Serdecznie zapraszamy do największego w Polsce miasta bez bezpośredniego dostępu do autostrady! :D
Zupełnie nie wiem czemu każesz Phouty'emu wybierać się do Warszawy, skoro Steny macie w Bydgoszczy... ;)
Dziesiątek
Okruch

Mustafa
Posty: 37
Rejestracja: 5 października 2010, 09:53

Re: Fotki broni palnej

#769 Post autor: Mustafa » 26 lutego 2012, 08:38

Właśnie Phouty wsiadaj w samolot i dawaj do nas jakaś kawa, herbatka się znajdzie a w razie potrzeby coś o większej mocy.

Co do Stena to nie ma rdzy ponieważ był zakonserwowany. Miałem go w ręku zaraz po tym jak przyjechały i był cały mokry od oliwy czy tam innego świństwa.

Michał nie pitol, nie ma autostrady ale lotnisko jest - też bedzie.

Awatar użytkownika
michalc13
Posty: 150
Rejestracja: 17 grudnia 2008, 20:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Fotki broni palnej

#770 Post autor: michalc13 » 26 lutego 2012, 10:16

Michał nie pitol, nie ma autostrady ale lotnisko jest - też bedzie.
Coś niecoś wiem o tym lotnisku... Obrazek

Awatar użytkownika
jac-t
Posty: 2133
Rejestracja: 23 kwietnia 2005, 16:59
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Fotki broni palnej

#771 Post autor: jac-t » 28 lutego 2012, 19:22

Ja nie wiem co Wy chcecie, jak to Monty Python śpiewał:
"Always look on the bright side of life !" :) Lotnisko maleńkie - się przynajmniej nie zgubicie na nim, a i odprawa szybsza. Kamienice w centrum, to jak słyszałem ewenement na europejską skalę - unikalny styl, mało gdzie zachowany po II Wojnie Światowej, Wyspa Młyńska wygrała nagrodę na najładniejszą rewitalizację terenów przyrzecznych EU, Żydowicz się ostatnio chwalił, że nam do miasta kolejne gwiazdy z Hollywood`u zaprosił na jesień. Most co budują koło Focusa, to też taki "konstrukcyjny ewenement" w Polsce. Tak po prawdzie, ja bym się źle czuł w wielomilionowej metropolii, w której by dojechać do pracy trzeba wstać 3 godziny wcześniej, a do najbliższej zieleni kolejna godzina drogi. Tak po prawdzie, to brak tych autostrad i większej ilości ekspresówek faktycznie się odczuwa... no ale to problem naszych przedstawicieli w Rządzie. Niby taką Ministerialną wtykę mamy i Prezydenta partyjnego, a taka lipa w załatwianiu infrastruktury klasy krajowej.

Pierwszy piknik prawdopodobnie odbędzie się w kwietniu, więc już niedługo.
"Nie dający spokoju problem jest jak piękna kobieta. Jeżeli nie wiesz jak go rozwiązać, to należy się z nim przespać." - moje
"Dalekosiężne plany mają to do siebie, że są jak króliki - często się walą." - moje

asasello
Posty: 4080
Rejestracja: 9 sierpnia 2004, 09:59
Kontakt:

Bydoszcz miasto magiczne

#772 Post autor: asasello » 28 lutego 2012, 20:18

Mój kuzyn będąc kiedy w Łasku samochodem zamyślił się.Zgadnij na rogatkach jakiego miasta oprzytomniał?
https://wspieramrozwoj.pl
Si vis pacem -przebuduj piramidę na ziggurat.

Awatar użytkownika
maziek
Posty: 8648
Rejestracja: 9 września 2006, 22:46

Re: Fotki broni palnej

#773 Post autor: maziek » 28 lutego 2012, 20:44

jac-t pisze:Ja nie wiem co Wy chcecie, jak to Monty Python śpiewał:
"Always look on the bright side of life !"
Słusznie :) ...
http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ
ukłony...

Awatar użytkownika
jac-t
Posty: 2133
Rejestracja: 23 kwietnia 2005, 16:59
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Fotki broni palnej

#774 Post autor: jac-t » 28 lutego 2012, 22:33

Trzeźwy był jak prowadził ?
"Nie dający spokoju problem jest jak piękna kobieta. Jeżeli nie wiesz jak go rozwiązać, to należy się z nim przespać." - moje
"Dalekosiężne plany mają to do siebie, że są jak króliki - często się walą." - moje

asasello
Posty: 4080
Rejestracja: 9 sierpnia 2004, 09:59
Kontakt:

Re: Fotki broni palnej

#775 Post autor: asasello » 28 lutego 2012, 22:48

U niego to bez różnicy.
https://wspieramrozwoj.pl
Si vis pacem -przebuduj piramidę na ziggurat.

Awatar użytkownika
michalc13
Posty: 150
Rejestracja: 17 grudnia 2008, 20:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Fotki broni palnej

#776 Post autor: michalc13 » 5 marca 2012, 21:10

W ramach lansu nakręciłem sobie dziś filmik. Korciło mnie, żeby postrzelać sobie trzymając za gniazdo magazynka, ale powiedziałem sobie, że jeszcze przyjdzie czas na otwartej strzelnicy. Trzymanie za sam magazynek odpada, gdyż lata on na boki.Obrazek

http://youtu.be/MnKcCMSiWIA Wystrzeliłem pudełeczko (czego oczywiście na filmie nie ma).

wodnik
Posty: 123
Rejestracja: 6 maja 2007, 21:00
Kontakt:

Re: Fotki broni palnej

#777 Post autor: wodnik » 5 marca 2012, 21:16

Fajne ,ale teraz nakręć jak strzela prawdziwy czekista z biodra całą serią :D

Awatar użytkownika
michalc13
Posty: 150
Rejestracja: 17 grudnia 2008, 20:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Fotki broni palnej

#778 Post autor: michalc13 » 5 marca 2012, 21:27

wodnik pisze:Fajne ,ale teraz nakręć jak strzela prawdziwy czekista z biodra całą serią :D
To na otwartej strzelnicy na osi 50 m :P Oczywiście, że będzie trzeba takie coś zrobić. :)

Obrazek

:mrgreen:

Awatar użytkownika
michalc13
Posty: 150
Rejestracja: 17 grudnia 2008, 20:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Fotki broni palnej

#779 Post autor: michalc13 » 20 marca 2012, 19:26

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Właśnie przyjechał (razem ze swoim młodszym kolegą z Izraela czyli Uzi).

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
jac-t
Posty: 2133
Rejestracja: 23 kwietnia 2005, 16:59
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Fotki broni palnej

#780 Post autor: jac-t » 20 marca 2012, 20:00

No i michał13c mnie uprzedził, a chciałem choć raz być pierwszy ;)

Thompson (a raczej Thompsony :D):
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

UZI:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ZB 30 w rękach kolegi klubowicza:
Obrazek

Obrazek

Obrazek
"Nie dający spokoju problem jest jak piękna kobieta. Jeżeli nie wiesz jak go rozwiązać, to należy się z nim przespać." - moje
"Dalekosiężne plany mają to do siebie, że są jak króliki - często się walą." - moje

ODPOWIEDZ