Witam mam problem z moją wiatrówką, po złamaniu i naciągnięciu sprężyny nie zostaje ona w pozycji naciągniętej.
Prawdopodobnie jest to wina systemu spustowego chyba jego jednej części która łapie tłok. Miał ktoś z Was koledzy koleżanki z tym do czynienia możecie udzielić jakieś pomocy?
Pozdrawiam Marcin
Wiatrówka Air Master 400.
Moderator: Moderatorzy
Air Master to niestety inne szatki znanej i lubianej (lub nie) firmy BMK - czyli tzw. "górnej chińszczyzny".
BMK wybija się z tłumu chińczyków jakością, ale niestety tą samą jakością znacząco ustępuje innym europejskim, czy amerykańskim producentom (przy okazji spełniam marzenia narodu tureckiego o przynależności do UE i zaliczam jego wyroby do rodziny europejskiej).
Musimy patrzeć jednak, że produkty tej Firmy są znacząco tańsze.
Rada jest taka - rozbierz wiatrówkę. Jest banalnie proste. Obejrzyj dokładnie miejsce zaczepienia spustu na tłoku oraz sam zaczep spustu.
Jeśli któraś z tych części jest wyrobiona, lub uszczerbiona, wtedy pomyślimy dalej. Niestety przy takiej jakości stali, wyrobienia elementów sa liczącą się opcją.
A skoro już będziesz robił tłok, masz niepowtarzalną okazję zobaczyć jak dokładnie jest wykończona wiatrówka i jej elementy, co można poprawić, co gdzie lata itd.
Po wszystkim czyli po naprawie zaczepu, spraedż resztę elementów - szczególnie uszczelki i sprężynę, czy nie mają uszkodzeń. Może wymagają już wymiany? Potem nasmaruj wiatrówkę zgodnie ze sztuką. Jak dojdziesz do tego etapu, powiemy ci co i jak.
BMK wybija się z tłumu chińczyków jakością, ale niestety tą samą jakością znacząco ustępuje innym europejskim, czy amerykańskim producentom (przy okazji spełniam marzenia narodu tureckiego o przynależności do UE i zaliczam jego wyroby do rodziny europejskiej).
Musimy patrzeć jednak, że produkty tej Firmy są znacząco tańsze.
Rada jest taka - rozbierz wiatrówkę. Jest banalnie proste. Obejrzyj dokładnie miejsce zaczepienia spustu na tłoku oraz sam zaczep spustu.
Jeśli któraś z tych części jest wyrobiona, lub uszczerbiona, wtedy pomyślimy dalej. Niestety przy takiej jakości stali, wyrobienia elementów sa liczącą się opcją.
A skoro już będziesz robił tłok, masz niepowtarzalną okazję zobaczyć jak dokładnie jest wykończona wiatrówka i jej elementy, co można poprawić, co gdzie lata itd.
Po wszystkim czyli po naprawie zaczepu, spraedż resztę elementów - szczególnie uszczelki i sprężynę, czy nie mają uszkodzeń. Może wymagają już wymiany? Potem nasmaruj wiatrówkę zgodnie ze sztuką. Jak dojdziesz do tego etapu, powiemy ci co i jak.
IŻ38, Hatsan 55, CPS, Crosman 3576.
Kliknij, ja zarobię punkty, a tobie może się spodoba.
http://pl.desert-operations.com/?recruiter=e76b
Kliknij, ja zarobię punkty, a tobie może się spodoba.
http://pl.desert-operations.com/?recruiter=e76b
Dzieki za opowiedz
Tylko że ta wiatrówka ma dwa tygodnie i wystrzeliła 1000srutów, teraz odsyłam ją na gwarancje.
A pytanie zadałem bo chce wiedzieć co z tym zrobić w przyszłości.
Mam jeszcze jedno pytanie gdzie można jakieś części kupić do wiatrówek może jakiś mocniejszy zestaw spustowy ?
A pytanie zadałem bo chce wiedzieć co z tym zrobić w przyszłości.
Mam jeszcze jedno pytanie gdzie można jakieś części kupić do wiatrówek może jakiś mocniejszy zestaw spustowy ?
Zapytaj się na http://www.airgunservice.pl/
IŻ38, Hatsan 55, CPS, Crosman 3576.
Kliknij, ja zarobię punkty, a tobie może się spodoba.
http://pl.desert-operations.com/?recruiter=e76b
Kliknij, ja zarobię punkty, a tobie może się spodoba.
http://pl.desert-operations.com/?recruiter=e76b