Problem z wiatrówką lider 23
Moderator: Moderatorzy
Problem z wiatrówką lider 23
Witam, w lipcu kupiłam wiatrówkę lider 23. Ostatnio zauważyłam, że po załadowaniu śwuta i naciśnięciu spustu śrut nie wylatuje z lufy. Czy mógłby mi ktoś napisać dlaczego się tak dzieje?
- Apolinary Koniecpolski
- Posty: 2180
- Rejestracja: 19 lipca 2008, 11:05
- Lokalizacja: Smolanka
Re: Problem z wiatrówką lider 23
Dokładnie opisz objawy (np. czy po naciśnięciu spustu następuje zwolnienie tłoka).
A dlaczego tak się dzieje?
Nie nie, nie dlatego że masz problem z liderem-23, ale dlatego że lider-23 jest problemem sam w sobie.
A dlaczego tak się dzieje?
Nie nie, nie dlatego że masz problem z liderem-23, ale dlatego że lider-23 jest problemem sam w sobie.
Nie chcę mieć racji, w zupełności wystarczy że Was poróżnię lub choć rozdrażnię.
W sprawie prawdy proszę zgłaszać się do walizy
W sprawie prawdy proszę zgłaszać się do walizy
Re: Problem z wiatrówką lider 23
Mogło uszczelkę szlak trafić i wszystkie elementy które zawiera.Naprawa się nie za bardzo ci opłaca,ale rozebrać i zobaczyć możesz co tam piszczy.Taki urok tanich i chińskich wiatrówek.Jeśli będziesz szukał jakiś tanich wiatrówek to zajrzyj na allegro,tam można czasem kupić starego IŻa w cenie podobnej do chińskich tanich nowości.Sprzęt mimo że ma czasem więcej lat niż ja,ale za to dużo lepszy od nowych,tanich Chinek.
Re: Problem z wiatrówką lider 23
Jeżeli przesuwa się tłok, to najprawdopodobniej uszczelka. Jeżeli nie dzieje się nic, to albo sprężyna się nie naciąga, albo mechanizm spustu poleciał i nie zwalnia tłoka.sylwusikr pisze:Witam, w lipcu kupiłam wiatrówkę lider 23. Ostatnio zauważyłam, że po załadowaniu śwuta i naciśnięciu spustu śrut nie wylatuje z lufy. Czy mógłby mi ktoś napisać dlaczego się tak dzieje?
W Liderach uszczelki są często ze skóry, która dość szybko się wyciera. Szczególnie jeżeli obserwujesz tzw. dieslowanie (dymek z lufy) - to zły objaw.
Niestety biorąc pod uwagę cenę oraz to, że często ich mechanizmy są nierozbieralne (zaspawane), to naprawa jest raczej nieopłacalna.
Najlepiej kupić starą, używaną wiatrówkę, ale markową. Slavia, IŻ, Łucznik, Diana, Haenell, FWP. Liderów, Norconi (nie mylić z Noricą), Magnumów, Perfect, modeli opisanych cyferkami i literkami, np. B-2, czy XS-2 - nie warto brać. To po prostu koszmarne podróbki wiatrówek.
Polecam poszukać Slavię lub IŻ-a. Zdziwisz się, jaka będzie różnica w strzelaniu z takiego "starego grata" w porównaniu do "nowoczesnego chinola".
IŻ38, Hatsan 55, CPS, Crosman 3576.
Kliknij, ja zarobię punkty, a tobie może się spodoba.
http://pl.desert-operations.com/?recruiter=e76b
Kliknij, ja zarobię punkty, a tobie może się spodoba.
http://pl.desert-operations.com/?recruiter=e76b